Največji delež TGP med sektorji sta v Sloveniji leta 2019 prispevala prav promet (33 %) in energetika z dobro četrtino vseh izpustov. Delež prometa v izpustih TGP se povečuje tako v Sloveniji kakor tudi EU. Gre za posledico odvisnosti prometnega sistema EU in Slovenije od fosilnih goriv in povečevanja prometnega povpraševanja.

Glavni povzročitelji povečevanja prometnih izpustov TGP sta cestni promet (99 % vseh izpustov TGP iz prometa v Sloveniji leta 2018) in letalski promet. Izpusti iz železniškega prometa so se v obravnavanem obdobju skoraj prepolovili. Čeprav je prometni sektor ključnega pomena za doseganje ciljev EU glede razogljičenja, v zakonodaji EU ali mednarodnih zavezah za celotni sektor ni posebnega in zavezujočega cilja za zmanjšanje TGP. Vendar obstaja tesna povezava med izpusti TGP v prometu in zavezo EU v skladu s Pariškim sporazumom, da bo do leta 2030 skupne izpuste TGP zmanjšala za 55 % v primerjavi z ravnmi iz leta 1990. EU namerava izpolniti to obljubo tako, da bo do leta 2030 zmanjšala izpuste v okviru sistema EU za trgovanje z izpusti (ETS) za 43 % in izpuste v sektorjih, ki jih ETS ne zajema, za 30 % pod ravnmi iz leta 2005.

(Vir: Poročilo o okolju v RS 2022)