V Lidlu Slovenija trajnostno in okoljsko ozaveščeno delovanje postavljajo v središče poslovanja, zato pozdravljajo in podpirajo prizadevanja za uvedbo kavcijskega sistema v Sloveniji, s katerim bi zmanjšali vpliv plastike na okolje. S tem bi pripomogli k skupnemu doseganju okoljskih ciljev, ki jih narekuje direktiva Evropske unije. Ta od držav članic zahteva, da do leta 2025 zagotovijo, da plastenke vsebujejo najmanj 25 odstotkov reciklirane plastike, do leta 2030 pa vsaj 30 odstotkov. Hkrati narekuje, da članice do leta 2025 za namene recikliranja ločeno zberejo 77 odstotkov odpadnih plastenk pijač, do leta 2029 pa mora ta delež zrasti na 90 odstotkov. Kot poudarjajo v Lidlu Slovenija, je zelo pomembno, da je kavcijski sistem vzpostavljen tako, da je predvsem učinkovit, transparenten in prijazen do kupca.

Kavcijski sistem za uporabnika deluje tako, da ta ob nakupu steklenice, plastenke ali pločevinke plača dodaten znesek (kavcijo), ki pa se mu povrne, ko prazno embalažo vrne v trgovino. Zbrani materiali se nato usmerjajo v recikliranje ali ponovno polnjenje, kar sledi načelu krožnega gospodarstva. Kavcija obenem deluje kot spodbuda ljudem, da vrnejo prazno embalažo za pijače, s tem pa se spreminjajo navade in odnos do odpadkov

 (Vir: Lidl Slovenija)