Razumevanje procesa uvajanja sprememb in digitalizacije v podjetja je bil glavni poudarek zaključnega dogodka KOC HRANA 2 in KOC MAT 2.0. Pandemija covid-19 je v zadnjih dveh letih pokazala, s kakšno hitrostjo se zgodijo spremembe. Le-te se merijo v finančnih in kadrovskih spremenljivkah, prav tako pa tudi psiholoških, ki jih doživlja vsak posameznik na svoj način.˝Na dogodku so predstavili rezultate, kjer gre izpostaviti Akademijo za embalažo, ki prihaja v stik z živili in primere dobrih praks načrtovanja uvajanja digitalizacije v podjetjih Kovis, Qlector in Panorganix. Zunanji strokovnjaki iz podjetij PD Vision, Switch to Eleven in DIH Slovenija so podali vpogled v človeški in strokovni vidik uvajanja sprememb v podjetjih. Projekt KOC HRANA 2 je konzorcij, ki združuje 35 podjetij iz agroživilstva, kemijske industrije ter papirno predelovalne industrije. Skupni cilj je dvig kompetenc, razvoj novih izdelkov, tehnologij in rešitev v okviru teh treh branž.
Zapisal: Matej Kirn, svetovalec, vodja kompetenčnega centra za kadre

KOC MAT logotip

GZS – Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij
www.gzs.si/zkzp