Slovenska turistična organizacija (STO) letos že peto leto omogoča prenos kolesarske dirke Po Sloveniji na svetovni TV mreži Eurosport. Tudi tokrat je v ospredju promocija slovenskih turističnih destinacij, med katerimi so številne prejemnice znaka Slovenia Green, ter slovenski kolesarji, na čelu s Tadejem Pogačarjem, kolesarskim asom in ambasadorjem slovenskega turizma. STO pri promociji izpostavlja Slovenijo kot zeleno butično destinacijo ter krepi prepoznavnost znamke I feel Slovenia in Slovenije kot odlične destinacije za aktivna doživetja.
V partnerstvu s Kolesarskim klubom Adria Mobil STO zagotavlja prenos dirke pod sloganom »Fight for green« oziroma »Boj za zeleno«, ki poudarja zavezo naše dežele za zeleno prihodnost in izpostavlja odgovorno ravnanje, ki mu v slovenskem turizmu namenjamo posebno pozornost.
Dirka Po Sloveniji pomembno prispeva k povečanju prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot destinacije za aktivna doživetja v neokrnjeni naravi in pomeni odlično priložnost za izpostavitev lepot Slovenije in navduševanje ljubiteljev kolesarjenja.
Vir: I feel Slovenia