Kaj sporoča vaša embalaža?
Kako lahko v oblikovanje in načrtovanje embalaže vključite koncept krožnosti in trajnostnosti?
Kakšne so sodobne smernice in prakse oblikovanja embalaže?
Na spletni konferenci je eden vodilnih slovenskih oblikovalcev embalaže, priznan tudi v mednarodnem merilu, Žare Kerin, predstavil oblikovanje sodobnih embalaž v skladu s smernicami trajnostnega razvoja in krožnosti.
Matjaž Zorc, produktni oblikovalec in poznavatelj eko dizajna pa je predstavil kakšne trajnostne embalažne rešitve so v trendu in kako lahko zmanjšamo okoljski vpliv embalaže.
In kako slovenska podjetja rešujejo svoje embalažne izzive?
Predstavili smo tudi prakse podjetij, kot so Pivovarna Laško Union, Atlantic Droga Kolinska – blagovna znamka Donat, Lidl Slovenija, Henkel.
Program:
9.00 Uvodni pozdrav
9.10 Smernice oblikovanja:
- Razvoj embalaže; Matjaž Zorc, kreativni direktor, 3DIMENZIJA design development studio
- Oblikovanje sodobnih embalaž za krožnost; Žare Kerin, kreativni direktor, Futura DDB
10.00 Odmor
10.10 Primeri iz prakse:
- Strategija Pivovarne Laško Union na področju trajnostnega pakiranja in dobre prakse leta 2020; Blaž Medja, vodja trajnostnega razvoja, Pivovarna Laško Union d.o.o.
- Trajnostna preobrazba embalaže za blagovno znamko Donat; Darja Teržan, izvršna direktorica, in Klavdija Vidic, direktorica marketinga in razvoja, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
- Pametno oblikovanje z materiali iz trajnostnih virov; Polona Jalovec Borovnik, vodja področij SHE in Kakovost, in Julija Lojen Baltić, specialistka za komuniciranje, Henkel Maribor, d.o.o.
- Embalažne rešitve za trajnostne nakupovalne navade; Irena Dobrovc, vodja oddelka branding & packaging, LIDL Slovenija d.o.o. k.d.
*Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.
Datum izvedbe: torek, 30. 3. 2021, med 9.00 in 11.30 uro, spletna platforma Zoom
Ekipa Akademije Zelena Slovenija
Kontakt za več informacij:
Tanja Pangerl
Vodja projektov
t: 03 42 66 716
e: info@zelenaslovenija.si