Drsališče so ustekleničili za navijače
Züriški Lions je po “tihi sezoni” našel nepozaben način poplačila navijačem. Pandemija Covid-19 je življenje postavila na glavo, kakršno smo poznali, in v vsako panogo vrgla nepredvidljive situacije in izzive – športne panoge so večino preteklega leta preživele bodisi na pavzi bodisi brez občinstva. V Švici je hokejski klub ZSC Lions v Zürichu celo sezono igral brez občinstva. V spomin na to zgodovinsko obdobje je agencija Serviceplan pripravila zanimivo idejo, da spodbudi strasti ljubiteljev hokeja na ledu. Agencija je izdelala načrt za polnjenje vode celotnega stopljenega drsališča in steklenice dala lastnikom sezonskih vstopnic. Končni rezultat je “edinstven spomin na tiho sezono 2020/2021”, cilj pa je vzbuditi navdušenje nad morebitno vrnitvijo hokeja na ledu.
Dezodorant za ljudi z invalidnostmi
Izdelek Degree Inclusive lahko uporabljajo tako ljudje s hudimi okvarami vida kot tudi z drugimi telesnimi invalidnostmi. Kot pove ime izdelka, želi Unilever s spremljajočo oglaševalsko akcijo, ki jo je pripravil v sodelovanju z agencijo Wunderman Thompson, ozaveščati o (ne)vključenosti invalidnih oseb. Prvo izhodišče novega izdelka je, da so ljudje z invalidnostmi ena od največjih »manjšin« na svetu. Vsak četrti Američan in vsak peti Britanec imata namreč eno od oblik invalidnosti. Kljub temu blagovne znamke s svojim izdelki ne sledijo potrebam te ciljne skupine. Drugo izhodišče akcije pa je, da nobena od kozmetičnih znamk ne ponuja dezodoranta za ljudi z invalidnostmi, kot so na primer ljudje brez udov zgornjega dela telesa, ki se posledično z neaktivnostjo izogibajo potenju in neprijetnim vonjem. Kar se zdravim ljudem zdi samoumevno, je za invalidne osebe velik izziv. Degree Inclusive so zato oblikovali z namenom, da ga lahko uporabljajo slabovidni, možna pa je tudi enoročna uporaba. Pri razvoju so sodelovali tako inženirji in terapevti kot tudi svetovalci z invalidnostmi.
Enostavnejši način odpiranja za izdelke Ljubljanskih mlekarn
Izdelki blagovnih znamk Mu in Ego v aprilu in maju prehajajo na nov, za potrošnike enostavnejši način odpiranja. Jogurti, sveže mleko in sladka smetana Mu in pa jogurti Ego bodo odslej na voljo v embalaži Tetra Pak® z enostavnim načinom odpiranja z enim zasukom pokrovčka. Varovalni obroček je indikator, da embalaža pred tem ni bila odprta. Nov tip embalaže omogoča tudi varno ponovno zapiranje brez kapljanja, kar je posebej priročno na poti. Ego in Mu so obenem tudi edini slovenski jogurti v Tetra Pak embalaži, ki je pretežno narejena iz obnovljivih virov. Za menjavo so v Ljubljanskih mlekarnah z naložbo v vrednosti 3 milijonov evrov zagnali nov, sodoben polnilni stroj. Kartonska embalaža je preprosta za recikliranje, oznaka FSC™ na embalaži pa zagotavlja, da je karton narejen iz lesa, pridobljenega iz odgovorno upravljanih gozdov. V času prehoda na nov način odpiranja skupaj s partnerji Tetra Pak, Ekologi brez meja in Slovensko potapljaško zvezo spodbujajo potrošnike, da se priključijo pozivu »Poberi svoj EGO in odMUvaj svojo plastiko«. Sodelujoči so si namreč edini, da lahko prav vsak od nas po svojih močeh prispeva k čistejšemu okolju – tudi tako, da pravilno ravna s svojimi odpadki in da v korist okolja ter prihodnjih generacij pobere in ustrezno odloži tudi drugo odpadno embalažo, ki se znajde v naravi. Komunikacijska akcija je ozaveščevalne narave in je ena od družbeno odgovornih aktivnosti Ljubljanskih mlekarn pod sloganom S posluhom za jutri.
Prenova vseh embalaž blagovne znamke Argeta
Argeta predstavlja celovito prenovo vseh embalaž blagovne znamke. Avtorji nove podobe, agencija Yootree, so novo vizualno podobo zasnovali tako, da odseva kakovost in izviren značaj receptov, ki dajejo namazom Argeta nezamenljiv okus. S projektom prenove so se pri Argeti oddaljili od industrijskega videza, ki prevladuje pri konkurentih (po vsem svetu) znotraj kategorije, ter hladne, industrijske podobe, ki smo je vajeni na izdelkih mesnih in ribjih namazov. Novo podobo embalaž krasijo unikatne ilustracije, s katerimi se podoba premika v polje obrtnih izdelkov najvišje kakovosti. »Nova podoba Argetinih dozic na drugačen in opazen način nagovarja navdušence in jim z osrednjim elementom podobe, z ilustracijo, približuje značaj in zgodbo posameznega okusa,« pravijo v agenciji Yootree. Novi pristop podajanja vsebine se spreminja skozi celoten nabor namazov Argeta, ki izstopa na prodajni polici. Uporabnikom pomaga razlikovati okuse, hkrati pa jim z opisnimi motivi predstavlja »dušo« posameznega namaza – kampiranje v naravi, počitnice na Mediteranu, neokrnjene pašnike planšarskih planin ali eksotiko Magreba.
Medex iz embalaže bzz bzz igrice za pridne čebelice
V AV studiu so v sodelovanju z blagovno znamko Medex pripravili koncept strokovno zasnovanih didaktičnih iger za otroke. Z domiselno ponovno uporabo embalaž Medexovih izdelkov so zaživele Bzz bzz igrice za pridne čebelice, ki jih opisujejo kot zabavne, poučne in polne izvirnih idej za skupno ustvarjanje. »Veliko zanimanje za izvirne in preproste namige, kako kakovostno preživljati prosti čas predvsem z majhnimi otroki, nas je pripeljalo do iger, ki jih izdelamo iz embalaže Medexovih izdelkov. Ampule, tulci in drugi deli embalaže so kot nalašč priročni za ustvarjanje,« opisujejo izdelek. Didaktične igre, ki razvijajo fino motoriko, kreativnost, kognitivne kompetence in številne druge vidike zdravega otroškega razvoja, so zasnovali v sodelovanju s pedagoško svetovalko. Vsak pripravljeni set za igranje omogoča številne igre in stopnjevanje težavnosti, tako da bodo v igri uživali tako najmlajši kot tudi starejši otroci. S ponovno uporabo embalaže pa razvijajo tudi čut za družbeno odgovornost in že pri najmlajših krepijo zavest o pomenu sveta z manj odpadki. Bzz bzz igrice za pridne čebelice so zaživele tudi pri Cool Fotru in Cool Mamaciti doma. V seriji videov namreč družina vplivnežev predstavi, kako zabavno in poučno je lahko igranje s ponovno uporabo.
Za zobno pasto tube, ki jih je mogoče reciklirati
Podjetje Unilever je objavilo, da bo do leta 2025 celotno ponudbo svojih zobnih past preoblikovalo v tube, ki jih je mogoče reciklirati. Blagovne znamke vključujejo Signal, Pepsodent in Closeup. To je sledilo napovedi GSK o lansiranju tub, ki jih je mogoče reciklirati, za blagovni znamki Sensodyne in Aquafresh. Tradicionalno je večina tub zobne paste izdelana iz kombinacije plastike in aluminija, kar embalaži daje prožnost, hkrati pa otežuje recikliranje. Namesto aluminija bodo nove tube izdelane iz polietilena visoke gostote (HDPE). Pri podjetju so povedali, da bo to tudi najtanjši plastični material, ki je na voljo na trgu zobne paste s 220 mikroni. To bo zmanjšalo količino plastike, ki je potrebna za vsako epruveto. Da bi spodbudili širše spremembe v industriji, bodo novosti na voljo drugim podjetjem. Zasnovo je odobril RecyClass, ki določa standard recikliranja za Evropo, pa tudi za laboratorije v Aziji in Severni Ameriki. Izpolnjevanje teh strogih zahtev pomeni, da je mogoče nove tube reciklirati v običajnih tokovih za recikliranje HDPE.
Obnova »stare« embalaže – 50 let polente
Zlata polenta s svojim okusom razvaja generacije že pol stoletja. Zato je podjetje Žito ob petdeseti obletnici želelo vse kulinarične navdušence spomniti na jed, ki so nam jo pripravljale že naše babice in mame. Komunikacijska strategija združuje prepoznavne elemente polente – logotip in barvno skalo celostne grafične podobe podjetja, jubilejni znak in embalažo »50 let polente«. Pomemben element krepitve prepoznavnosti blagovne znamke je bila distribucija knjižice receptov Ustvarjajmo z zlato klasiko gospodinjstvom po Sloveniji. V njej so zbrani sodobni recepti iz polente, ki jih je pripravil kulinarični strokovnjak in bloger Sašo Šketa. V skladu s kreativno zasnovo celotne akcije so v Vodiku oblikovali tudi jubilejno stojalo, poličnike in paletno izpostavitev polente in njene jubilejne embalaže na prodajnih mestih.
Spar prodaja sveže mleko v steklenici
Pri Sparu dajejo prednost embalaži, ki je okolju prijazna. Zato lahko njihovo sveže mleko Spar premium zdaj kupite v steklenici. Tako boste zmanjšali količino odpadne embalaže v okolju, steklenico pa boste lahko doma ponovno uporabljali ali jo odložili med steklene odpadke, ki jih je mogoče v celoti reciklirati. Tudi Spar sladoled All natural v več okusih in 473 ml embalaži je okolju prijazen. Banjica je namreč izdelana iz materiala, ki ga je mogoče 100-odstotno kompostirati.