Luksuzna embalaža 2014 |
 
V prestižnem Londonskem Underglobe–u se je zbrala svetovna embalažna elita in dokazala, da luksuz še zdaleč ni v zatonu. Vsaj ne povsod in še posebej ne, ko gre za embalažo. Šopek zmagovalcev je kreativen in unikaten. Steklo še vedno ostaja paradni konj embalaže, ki pakira najdražje izdelke v svoji kategoriji. Med tekmovalci ni bilo nikogar iz Slovenije. Tisti, ki so tekmovali, so se pomerili v več kategorijah.
 
Luksuzna embalaža 2014

Luksuzna embalaža 2014 – Zmagovalci po kategorijah

Nagrada globalna, nagrajeni predvsem Angleži

Revija Packaging News, dolgoletna podeljevalka Embalažnih nagrad Velike Britanije, je v sodelovanju s sejmom Luksuzne embalaže (EasyFairs) ustanovila nagrado za najboljšo luksuzno embalažo leta. Posebnost nagrade je, da cilja na globalni trg, čeprav je še vedno večina nagrajenih podjetij iz Anglije, in da se osredotoča na inovacije med luksuzno embalažo. Cilj nagrad za Luksuzno embalažo za leto 2014 je bilo predstaviti najboljše oblikovalske dosežke in inovacije proizvajalcev luksuzne embalaže preteklega leta. Za nagrade se je potegovalo več kot 60 embalaž v enajstih različnih kategorijah, in sicer tiste embalaže, ki so bile dane na trg najkasneje do 1. marca 2013 in so bile izdelane za luksuzni izdelek. Drugih geografskih, oblikovnih ali strukturnih omejitev v zvezi z uporabljenim materialom ni bilo.

Člani žirije iz priznanih podjetij

Člani žirije za nagrado prihajajo iz vrst stroke, razvijalcev pakiranja in oblikovalcev iz odmevnih podjetij, kot so Diageo, Procter & Gamble Prestige in Selfridges. Njihovo mnenje šteje. Odločali so o kvaliteti, stopnji inovativnosti, obliki, funkcionalnosti, vidnosti na prodajnih policah, o dodani vrednosti, ki jo da embalaža blagovni znamki, in o občutku luksuza, prestiža, edinstvenosti.

Nagrada je odlična priložnost, da podjetja pokažejo svoje delo in za to prejmejo kvalitetne povratne informacije. Izpostavljene so vse embalaže, tudi tiste, ki niso zmagovalne, saj že sama prisotnost na tekmovanju govori o kvaliteti dela nekega podjetja. Zmagovalci dobijo ekskluzivno pravico do uporabe logotipa Luksuzne embalaže na svojih nagrajenih izdelkih.

Zmagovalce so razglasili v Londonu.

Zmagovalci po kategorijah so:

1. kategorija: Primarna embalaža za pijačo

Gre za vse primarne embalaže iz katerega koli materiala in vključuje tako brezalkoholne kot alkoholne pijače. Žirija se je pri ocenjevanju osredotočila na primarno embalažo, pokrovček, etiketo in dekoracijo embalaže.

Nagrajena embalaža: Steklenica Tanqueray No Ten, podjetje Allied Glass (Velika Britanija)

2. kategorija: Sekundarna embalaža za pijačo – zaboj, škatla, tuba ipd.

Za vse dekorativne škatle, pločevinke, tube ali druge sekundarne embalaže iz katerega koli materiala, ki je uporabljen pri pakiranju steklenice ali katere koli primarne embalaže za alkoholne ali brezalkoholne pijače. Žirija je ocenjevala sekundarno embalažo.

Nagrajena embalaža: Škatla za Glengoynov 25 let star Highland Scotch Whisky, podjetje PPS (Amerika)

3. kategorija: Embalaža za parfum

Za embalažo za parfume ali vodico po britju za moške ali ženske, narejena iz katerega koli materiala. Žirija se je osredotočala na primarno in sekundarno embalažo.

Nagrajena embalaža: Steklenička parfuma Tresor, podjetje Stölzle-Oberglas (Avstrija)

4. kategorija: Kozmetika in osebna nega

Za vso embalažo luksuzne kozmetike in izdelkov za osebno nego, kar vključuje kreme, maskare, šminke, lip glosse, lake, pudre, šampone, izdelke za nego obraza, las itd. Žirija se je osredotočala na primarno in sekundarno embalažo.

Nagrajena embalaža: Embalaža za parfum Genau z vgrajenim razpršilcem, podjetje Toly Products UK (Velika Britanija)

5. kategorija: Embalaža za nakit in dodatke

Za embalažo iz poljubnega materiala, ki je namenjena luksuznemu nakitu, uram in dodatkom za obleke, tako za moške in ženske, kar vključuje uhane, ogrlice, zapestnice, šale, manšetne gumbe itd.

Nagrajena embalaža: Embalaža za New Accurist uro, podjetje Hunter Premium Packaging (Velika Britanija)

6. kategorija: Luksuzna embalaža za hrano

Za luksuzno embalažo iz katerega koli materiala ali v katerem koli formatu za vse živilske izdelke, kar vključuje čokolade, piškote, olja, sire itd.

Nagrajena embalaža: Škatla za Aloha Gelato sladoled, podjetje Pringraf (Italija)

7. kategorija: Luksuzna embalaža za tobačne izdelke

Za vso embalažo namenjeno luksuznim tobačnim izdelkom, kar vključuje cigarete, tobak, cigare, vžigalnike in s tobakom povezane dodatke.

Nagrajena embalaža: Embalaža za Dunhill Special Reserve omejeno serijo Global Travel Retail škatlice za cigarete, podjetje Webb DeVlam (Amerika)

8. kategorija: Luksuzna nakupovalna vrečka

Za luksuzno nakupovanje. Ker se embalaža ne prodaja na policah, se je žirija osredotočila na dodano vrednost vrečke k blagovni znamki izdelka, po tem ko je že v potrošnikovih rokah.

Nagrajena embalaža: Luksuzna nakupovalna vrečka za vino Rose Demi Sec La Montina, podjetje Gruppo Cordenons (Italija)

9. kategorija: Posebna izdaja

Za embalažo v kateri koli kategoriji, ki je del promocijske kampanje posebne izdaje. Tekmovalci so morali podati razlog za embalažo kot posebno izdajo, razložiti, kakšno dodano vrednost je kampanja omejene izdaje dala znamki in kako se embalaža umešča v širšo marketinško kampanjo, če je le-ta obstajala.

Nagrajena embalaža: Steklenica Bombay Sapphire Laverstoke Mill Distillery posebne izdaje, podjetje Webb deVlam (Velika Britanija)

10. kategorija: Inovacija leta

Ta kategorija je nagradila novo embalažo, za katero je žirija menila, da je na svojem področju pokazala največ inovativnosti v preteklem letu. Iskali so dokaze resnične inovativnosti na enem ali več področjih: grafiko in strukturno oblikovanje ter uporaba materialov.

Nagrajena embalaža: Steklenica Absolute Originality, podjetje Ardagh Group (Švedska)

11. kategorija : Najboljša od vseh

Zmagovalec te kategorije je embalaža, ki je prejela najvišje povprečje ocen v tekmovanju in je zato postala najboljša embalaža, ki se je prijavila na nagrade za luksuzno embalažo. V to kategorijo se predhodno ni mogoče prijaviti.

Nagrajena embalaža: Škatla za Aloha Gelato sladoled, podjetje Pringraf (Italija)