Klima v avtu
Z naraščanjem vročine v poletnih mesecih se v avtomobilu prileže hladna klima. Namesto, da že ob vstopu v avtomobil klima napravo vključimo na največjo možno vrednost, je bolje, da za minuto ali dve najprej prostor v avtomobilu prezračimo. Za nekaj časa odpremo vrata ali pa za kratek čas med vožnjo odpremo stranska stekla. Tako bo močno segret zrak najhitreje odšel iz avtomobila. Potem je priporočljivo, da se nastavi klima na zaprt krog delovanja, s čimer se izključi dotok zraka iz zunanjosti in se omogoči le kroženje zraka znotraj kabine v avtomobilu. Čeprav nam ob vročini prija dokaj hladna temperatura, je priporočljivo, da temperaturna razlika med zunanjim zrakom in zrakom v avtomobilski kabini ne presega 7 °C. Pravilna uporaba klima naprave v avtomobilu vpliva tako na zdravje kot tudi na okolje. V švicarskem zveznem uradu za varstvo okolja so izračunali, da lahko v vročih dneh z vključeno klimatsko napravo porabimo tudi za tretjino več goriva oziroma za 30 % več, kar vpliva na povečanje izpustov CO2 v ozračje. Manjša poraba je pri avtomobilih na dizelski pogon.
Poraba goriva z vključeno klimo je večja v mestu in pri avtomobilih s šibkejšim motorjem. Meritve avstrijskega avtomobilskega cestnoprometnega kluba pa so pokazale, da se pri polni moči hlajenja klimatske naprave poraba goriva dvigne celo do 4 l, a le za nekaj minut. Ravno začetna faza hlajenja v avtomobilu povzroči največjo porabo goriva. Kot primer, pri temperaturnem ohlajanju z 32 °C na 21 °C se poraba goriva dvigne za okoli 2,5 do 4,2 l/100 km. Z pravilnim zračenjem in uporabo klime v avtu lahko torej bistveno prihranimo pri gorivu in prizanesemo okolju, ki je že tako obteženo z emisijami.