Kako lahko vsakega izmed nas spodbudimo k okoljsko odgovornemu razmišljanju in ravnanju, je vprašanje “za milijon evrov”. Ni skrivnost, da se okoljsko pereča vprašanja kopičijo na vsakem koraku, pravih odgovorov pa je premalo. So odgovor okoljske oddaje, ki bodo od septembra na nacionalni televiziji?

Spremembe zahtevajo dolgotrajno informiranje, izobraževanje, celo vzgojo javnosti, kje so ključni primeri dobrih vzorcev oziroma praks. Prav to bodo počele okoljske oddaje, ki jih koprodukcijsko pripravljata TV Slovenija in Fit media pod blagovno znamko Zelena Slovenija, in sicer od septembra do decembra letos.
Krajše, štiriminutne oddaje, bodo sledile konceptu Eutrinkov, ki določen problem odstira s praktičnimi vidiki vsakdanjega življenja. Na sporedu bodo ob petkih, takoj po osrednjem televizijskem dnevniku. Daljše, desetminutne oddaje, bodo teme obravnavale nekoliko bolj poglobljeno in bodo zelo dobrodošel pripomoček pri obravnavanju okoljskih tem v izobraževalnem procesu.

Oddaje bosta vodili Mojca Mavec in Barbara Zrimšek. In kaj bosta počeli v oddajah: „Odkrivali bova, kaj pomeni odgovorno potrošništvo, koliko embalaže ostane v košu za smeti po pripravljenem obroku, kaj početi z odpadnimi zdravili, kaj z odpadnimi baterijami. Pregledali bova, kako nastaja odpadna električna in elektronska oprema in kako moramo z njo ravnati. In kaj se dogaja z odpadnimi gumami, pa z izrabljenimi motornimi vozili …,” naštevata Mojca in Barbara.

Mojca Mavec
Mojca Mavec

 

Barbara Zrimšek
Barbara Zrimšek

Tem je veliko, prav tako veliko zanimivih gostov. Zelene oddaje za zeleno Slovenijo.

“Fit media se je odločila za koprodukcijo s TV Slovenija, saj želi spodbujati okoljsko informiranje in ozaveščanje. Kot je znano, pod blagovno znamko Zelena Slovenija izdajamo okoljske učbenike, ki jih slovenski izobraževalni sistem še kako potrebuje, knjižno zbirko publikacij z aktualnimi okoljskimi temami, pripravljamo nacionalne okoljske simpozije, organiziramo ozaveščevalne akcije za otroke, upravljamo s spletnim portalom www.zelenaslovenija.si, upravljamo s komunikacijami za več okoljskih kohezijskih projektov,“ našteva direktorica mag. Vanesa Čanji, ki dodaja, da je Fit media, ki letos praznuje 20-letnico, postala specializirana zelena agencija.