Zaposleni so s svojim strokovnim znanjem in izkušnjami osnova vsake organizacije, zato sta vodenje kompetenc in razvoj zaposlenih ključna za razvoj in dvig uspešnosti organizacije. Tudi načela vodenja kakovosti, ki temeljijo na skupini standardov ISO 9000, poudarjajo pomen kompetentnih ljudi ter kulture, ki spodbuja rast in nadaljnji razvoj. Z uporabo načrtovanih in sistematičnih procesov za upravljanje kompetenc in razvoja zaposlenih lahko organizacije izkoristijo nadarjenost in strokovno znanje zaposlenih ter tako zmanjšajo tveganja, izpolnijo strateške usmeritve in dosežejo planirane rezultate. V posodobljenem standardu SIST ISO 10015:2020, Vodenje kakovosti – Smernice za vodenje kompetenc in razvoj zaposlenih, so podane smernice, ki organizacijo vodijo pri vzpostavljanju, izvajanju, vzdrževanju ter izboljševanju sistemov vodenja kompetenc in razvoja zaposlenih ter ugodno vplivajo na rezultate, povezane s skladnostjo izdelkov in storitev ter s potrebami in pričakovanji zainteresiranih strani.
SIST – Slovenski inštitut za standardizacijo
www.sist.si