»Obleka, ki izostri moj karakter,« je ekološko kolekcijo oblek povzel igralec Sebastian Cavazza, ki je nov obraz slovenske blagovne znamke Sens. V kampanji Cavazza nosi ekološke obleke, s katerimi želi prebuditi okoljsko ozaveščenost v modni industriji, podpira pravično trgovino in domače blagovne znamke. »Tekstil je velik onesnaževalec okolja, enakega mnenja je tudi Sebastian, zato smo ga izbrali za naš obraz,» pravi direktorica in oblikovalka Zlata Zavašnik in dodaja: »Vesela sem, da lahko oblikujem moške obleke, ki niso predmet množične potrošnje, saj jih oblečemo predvsem za posebne priložnosti.« V podjetju Sens produkcijo tkanin prilagajamo novim standardom in normativom, veliko kemikalij je prepovedanih, povečali smo izbor iz eko tkanin. Tudi tako se prebuja okoljska ozaveščenost večjih proizvajalcev oblačil. Zavest pa želimo prebuditi tudi pri slovenskih potrošnikih, pri čemer bosta glas in stas znanega igralca zagotovo v pomoč pri širjenju sporočila naše kampanje.
Sens d.o.o.
http://sens.si