Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Etikete za vino z meteorološkimi oznakami za dež

Hrvaški Studio Sonda je z inovativnimi etiketami za naravna vina Piquentum zasnoval tretjo največkrat nagrajeno kampanjo v regiji in največkrat nagrajeno kampanjo na Hrvaškem. Kot pravita kreativna direktorja Jelena Fiškuš in Sean Poropat, etikete v tem primeru niso le za »okras«, ampak imajo tudi izobraževalni pomen in pomembno prispevajo k razvoju izdelka. Ideja o etiketi za zbirko vin Piquentum Sv. Vital sloni na izpostavljanju letnika pridelave vina, ki pa pogosto izgublja svoj pomen zaradi uporabe pesticidov v vinogradu in uravnoteževanja okusa v vinski kleti. Zaradi tega so okusi povsem standardni in niso povezani z dejanskimi vremenskimi razmerami. Ker vina Piquentum prihajajo iz neobdelanih vinogradov in se borijo za spoštovanje ciklusa narave, so želeli, da njihove etikete ne bi imele le dekorativnega pomena, temveč tudi izobraževalnega. V sodelovanju z državnim hidrometeorološkim zavodom so zbirali podatke o vremenskih razmerah na vinogradniškem območju in deževje predstavili kot spremenljivko, ki iz leta v leto najbolje grafično prikazuje raznolikost narave. Krogi, standardne meteorološke oznake za dež, prikazujejo količino padavin v določenem mesecu. Grafični elementi so reducirani na osnovne simbole, saj vina, ki jih je ustvarila narava, ne potrebujejo dodatnih okraskov. Etikete prikazujejo količino padavin v litrih na mesec v letu pridelave vina. Prikaz se začne z mesecem oktobrom preteklega leta in konča z mesecem trgatve - septembrom tekočega leta. »Kot je običajno za vse kampanje z dobrimi rezultati, mora biti rešitev tako logična, da se opazovalcu zdi, kot da kreativec zanjo ni potrošil preveč časa, a je v resnici dobro napel možgane. Naš cilj je bil oglaševati naravno vino in filozofijo samega vinarja, da bo vzbudil pozornost tudi globalno oz. na tujih trgih in pri ciljni skupini, ki je zelo ozko segmentirana,« pojasnjuje Jelena Fiškuš.