Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Blagovna znamka Mul'c z igrivo zgodbo

Mulc_embalaza__za_hrano_za_ptrokeV svetu, ponorelem od stalnih sprememb, informacijske prezasičenosti, poplave oglasov in stalne borbe za pozornost potrošnikov, so ključnega pomena zgodbe. Blagovne znamke, ki pripovedujejo zgodbe za vse čase. Danes ni več dovolj, da znamke govorijo le zgodbo. Bistveno je, da blagovne znamke v svoje zgodbe vključujejo tudi svojo ciljno skupino in ji omogočajo, da postane soustvarjalec zgodbe. To znamki omogoča dolgoročen uspeh. Najbolje je, da blagovna znamka začne govoriti zgodbo že pri prvem vstopu na trg. Z imenom, logotipom in embalažo, ki govorijo zgodbo znamke, si le-ta odpira pot do ciljne skupine. Znamka Mul'c vstopa v vojno s svojimi konkurenti z orožjem, ki ima svojo zgodbo vgrajeno na ime in v embalaži. Drugačno, sveže, duhovito, igrivo in pripovedljivo - ostro osredotočeni na »mularijo«, na dečke in deklice od treh let naprej. Mul'c je žitni obrok, ki se skuha v mleku, premeša in poje. Brez konzervansov, brez dodanega belega sladkorja, brez umetnih barv in arom. Tako, kot mora danes biti. Mul'c ima štiri okuse: kokos, lešnik, kakav in oreh. Mul'c se igra. Z risbami in besedami na svoji embalaži. Igra besed kokoš in kokos, Aleš&nik in lešnik, kavka in v njej je skrit kakav, najbolj zagonetna je tista, v kateri angleški hero postane oreh. Igre besed dopolnjujejo risbe, kjer čudežna kokoš zvali kokos namesto jajc, kjer sta dva mulca, dvojčka, Aleš in Nik z lešnikovo kapo na glavi, kjer kavka trka na kakav in kjer je mulčev superjunak oblečen v orehovo super opremo. Odličen žitni otrok! Ups, odličen žitni obrok. Mulca je na tržišče poslalo podjetje Slast, njegova podjetnika pa sta Tina Berlec in Mark Kališnik. Zgodbe na embalaži so sestavili kreativci agencije Formitas BBDO Ljubljana.