Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Vsakoletno lansiranje omejene serije embalaže in gloga

Blossa-17--svedski-glogGlog je poznan po širjenju toplote v hladnih zimskih mesecih in Blossa Annual 17 je pravi dokaz te trditve. Dizajn je inspiriran z indijsko umetnostjo, ki ponazarja poslikavo na indijskih kamionih z živo pisanimi slikami in šablonami. Pijača ima okus sončnega manga in kumine s ščepcem čilija. Vse to je inspiracija za barvitost na flaški - od gradientov do vijoličnih detajlov. Blosa že dolgo let drži vodilno pozicijo na trgu z novimi in inovativnimi okusi kuhanega vina. Konkurenca ogroža ta položaj z uvedbo lastnih proizvodnih linij z različicami nepričakovanih okusov. Naloga agencije je bila nadaljnja oživitev znamke in potrditev njenega vodilnega položaja na trgu. »Ko smo začeli delati s podjetjem Bloss, leta 2011, smo izdelali koncept dizajna embalaže, ki bi se lahko razvijal z vsakoletno novo serijo. Blagovno znamko smo umestili v širši koncept in v percepcijo tradicionalnega božičnega napitka. Od leta 2003 pri podjetju Bloss letno lansirajo omejeno serijo napitka Glog (kuhano vino) z novim okusom in oblikovanjem embalaže. Lansiranje serije je eden od najpomembnejših dogodkov v letu za švedske ljubitelje tega napitka,« so povedali pri Scandinavian Design Group.