Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Prenova embalaže za dvig prodaje

cocacolacansV podjetju Coca Cola so se odločili za velikopotezno strateško prepozicioniranje blagovne znamke, saj so različne variante dietne Coca Cole, ki so imele svoje barve, prelili z ikonično rdečo barvo originalne Coca Cole. Dietna Coke, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero in Coca-Cola Life bodo sedaj zelo podobne originalni Coca Coli – rdeča barva blagovne znamke sedaj pokriva večji del prej črnih, zelenih in srebrnih aluminijastih pločevink. Gre za premišljeno trženjsko potezo, saj ima originalna rdeča pločevinka največji vpliv na potrošnike. Po Euromonitor International je originalna Coca Cola v letu 2015 zavzemala 27 % celotnega trga sladkih pijač, kar je trikrat več kot vse njene dietne različice skupaj. Potrošniki povezujejo Coca Colo z ikonično rdečo barvo, tako je sprememba embalaže namenjena dvigu prodaje drugih Coca Cola blagovnih znamk.