Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Oblika jantarjeve steklenice za pivo vzbuja pozornost

Nova-embalaza-za-pivo-VocationPivovarna Vocation iz Hebden Bridga je svoja prva piva postavila na police aprila letos. S svojim posebnim pozicioniranjem blagovne znamke je povzročila veliko zanimanje javnosti. Za prvo pivo, ki so ga predstavili trgu so namreč izbrali 500 ml jantarjevo steklenico steklarne Beatson Clark’s in to s prav posebno obliko. »Varimo živahna in specifična piva. Na zasičenem trgu moraš uporabiti vse načine, da izstopaš,« je pojasnil direktor podjetja Vocation in glavni pivovar John Hickling. »Veliko delov sestavljanke je in ena izmed pomembnejših komponent je oblika steklenice. Pivovarne praviloma uporabljajo enako obliko steklenice zaradi praktičnih razlogov. Ker mi sami stekleničimo pivo, smo uporabili priložnost, da smo lahko drugačni. S steklenico skušamo ubrati srednjo pot in ustvariti znamko, ki bo nagovarjala mlade in ne bo spregledala starejše generacije,« pojasnjuje direktor. Pivovarna Vocation trenutno stekleniči dve vrsti piva - Heart & Soul and Pride & Joy – vendar načrtujejo nova stekleničenja kmalu. »Obratujemo šele tri mesece in prodaja gre zelo dobro,« je povedal Simon Forster, kreativni direktor odgovorne agencije Robot Food, ki je izbral nenavadno steklenico. »Oblika steklenice ustreza dizajnu, saj pušča maksimalen prostor za etiketo in ima unikatno silhueto. Na trgu ni nobenega pivovarja, ki bi uporabljal steklenico te oblike z »ravnimi rameni« – ima tradicionalno barvo, vendar hkrati daje občutek unikatnosti in modernosti,« je dizajn razložil oblikovalec.