Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Pokrovčki plastenk opozarjajo dehidrirane delavce

Vittel pokrovčekPodjetja Vittel in Coca-Cola sta se odločila za inovativne marketinške prijeme na embalaži. Vittelov osvežilni pokrovček, ki ga je oblikovalo podjetje Ogilvy Paris, spodbuja dehidrirane delavce, da popijejo več vode. Vsaka plastenka ima vgrajen merilnik časa, ki odšteva ure. Po vsaki uri, se iz pokrovčka vzdigne rdeča zastavica in naznani čas za pitje vode. Coca-Cola je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Leo Burnett iz Kolumbije izdelala pokrovček »prijateljski zasuk«. Plastenke, ki jih kupijo potrošniki v samostoječih prodajnih hladilnikih, je namreč mogoče odpreti le z združitvijo pokrovčka ene plastenke s pokrovčkom druge plastenke in zasukom. Zmeda ob nakupu Coca-Cole in odpiranju je opogumila nove študente, da so govorili med seboj o načinu delovanja pokrovčkov in odpiranju plastenke. Namen akcije je spodbujati komunikacijo med tujci.