Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Na aluminijastih pločevinkah datumi koncertov

Ball-individualizacijaNajnovejši napredek v dizajnu aluminijastih pločevink je trenutno sinonim s tehnologijo tiska Dynamark® Effect, ki jo je razvilo podjetje Ball. Kot odgovor k trendu individualizacije izdelkov ponujajo masovno industrijo aluminijastih pločevink, ki se s svojim unikatnim izgledom prilagodijo promocijskemu cilju blagovne znamke. V eni proizvodni liniji lahko namreč proizvedejo 24 različnih dizajnov. »Z razvojem Dynamark® Effect zajemamo dve pomembni priložnosti na tržišču – trend masovne individualizacije izdelkov in potrebo po prilagoditvi dizajna za individualne dogodke, kot so glasbeni festivali in športni dogodki,« je pojasnil Antti Laakkonen, poslovodja v podjetju Ball Packaging Europe. Med drugimi je tehnologijo že uporabilo podjetje Karlsberg in aprila izdalo posebno serijo aluminijastih pločevink, ki so promovirale svetovno turnejo rock banda AC/DC. Pivovarna je izdala serijo osmih 568-mililitrskih pločevink za turnejo “Rock or Bust”. Vsaka pločevinka ima črno ozadje, na katerem so vtisnjeni datumi osmih nemških koncertnih prizorišč med majem in julijem 2015. Logotip skupine je odtisnjen na zadnji strani v privlačnih barvah. Novo tehnologijo tiska je že uporabila tudi Coca-Cola, ki je individualizirala sporočila na pločevinkah.