Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Steklenica, ki vabi k zabavi

Budlight-pivoBud Light je na trg poslal novo steklenico piva, na kateri etiketa poziva pivopivce, da naj bodo »nared za karkoli«. Pivci tega »nared za karkoli« piva, bodo tako kmalu začeli glasno prepevati, čeprav ne bodo poznali besedila, morda nenadoma plesati, čeprav njihov korak ne bo profesionalen itd. Vse to zaradi steklenice piva, ki jih je nagovorila. Vsaka nova steklenica piva bo imela namreč na etiketi vtisnjeno »nared za karkoli« sporočilo, katerega namen je sprožiti spontano zabavo. Nekatere steklenice bodo označene, na primer s »Popolno pivo, da z njim zapustite svoje mesto udobja v drugem časovnem pasu.«. Spet druge bodo nosile napis: »Popolno pivo, da si odstranite trak z oči in pokažete piñati*, kdo je glavni.« Tretje bodo nosile sporočila: »Popolno pivo za uglaševanje tiste stare kitare.« Začetna količina unikatnih »nared za karkoli« steklenic bo imela 47 različnih sporočil. Več njih je še v pripravi. »Nove steklenice so zasnovane z idejo, da navdihujejo ljudi, da se zabavajo in da poskušajo narediti nekaj, kar je zunaj njihove cone udobja. Ljubitelji Bud Light piva, ki pravijo, da so »nared za karkoli« in to potrdijo s svojimi dejanji, se bodo zelo zabavali z nami,« pravi Alex Lambrecht, podpredsednik podjetja Bud Light. Sporočila bodo uporabljena za specifične dogodke, na primer glasbeni festival, kjer boš prejel pivo s sporočilom, ki bo napisana prav za ta dogodek. »Možnosti, ki jih imamo, so neskončne. Res se veselimo raziskovanja tega sveta in pri tem premikanja mej okoli pričakovanj, ki jih imajo ljudje do Bud Light piva,« še dodaja Alex Lambrecht.

* piñata: tradicionalno razbijanje papirnatih piñat, v katerih so sladkarije, največkrat na rojstnodnevnih zabavah, v Mehiki.