Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Pravi kavopivci prisegajo na tradicijo

French-Market-CoffeeKupci »French Market« kave so svojo blagovno znamko vedno povezovali s tradicionalno rdečo pločevinko, katere izvor sega v pozno 19. stoletje, ko je bila znamka predstavljena trgu. Podjetje Reily Foods je za izdelavo nove podobe kave izbralo podjetje Crown, ki je moralo ohraniti izgled in občutek originalne »French Market« kave v rdeči konzervi, temu pa dodati izboljšan dizajn in izboljšan sistem za odpiranje, plastični pokrovček itd. »Naši kupci so reagirali pozitivno na novo embalažo – res čutijo da jih pelje nazaj domov v New Orleans, od koder kava izvira,« je povedal Meynard Pacris, Vodja oddelka Kave, majoneze in omak pri podjetju Reily Foods. Po izkušnjah podjetja Crown so konzerve idealna oblika nagovora kupcev kave. »Kovinska embalaža je zelo učinkovit način, da pridobi znamka na kvalitetnejšem izgledu. Glede na to, da je trg s kavo zelo zrel, se proizvajalci obračajo nazaj k tradicionalni kovinski embalaži, ki pooseblja posebne mešanice kav in kvaliteto dobre kave. Slednje je za osveščenega potrošnika, ki mu je mar kvaliteta kave, ključnega pomena,« dodaja Hella Gourven, Vodja marketinga pri podjetju Crown Food Packaging za Severno Ameriko. Poleg tega je uporaba konzerv tako stroškovno učinkovita kot okoljsko odgovorna. Kovina je 100 % reciklabilna in jo je moč uporabiti znova in znova brez izgube na kvaliteti. Embalaža narejena iz reciklirane kovine zmanjša emisijo toplogrednih plinov za 75 % v primerjavi z embalažo, narejeno iz nove kovine.