Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Odslej le optimalna nadišavljenost

Procter&Gamble - Old Spice Re-freshPo meta raziskavi v Ameriki so pri podjetju Old Spice ugotovili, da je na trgu epidemija prenadišavljenih mladih moških. Pogosta miselnost namreč je, da bo vonj dišave zbledel prehitro in si ga zato uporabniki nanašajo v prevelikih količinah. Drug problem vidijo uporabniki tudi v tem, da jih nikoli ni nihče naučil, kako pravilno nanašati sprej na telo. Pri podjetju so z namenom, da zajezijo dišečo epidemijo, razvili linijo sprejev z imenom »Eno pršenje traja ves dan«. Ti pršilci vsebujejo novo Re-fresh tehnologijo, ki vsebuje patentirano ciklično molekulo s praznim jedrom. Ta vsrka del dišave, medtem ko se le-ta suši na koži. Takrat, ko se moški napreza in poti, dišavo potisne ven in posameznik zadiši, ko to najbolj potrebuje. Pri podjetju si želijo s to inovacijo zajeziti oblake dišav in naučiti moške, kako naj se odgovorno dišavijo. Po opravljeni raziskavi na več kot 2000 moških in žensk v ZDA so prišli do naslednjih rezultatov:

  • 3 od 4 moških in 83 % žensk priznava, da je prekomerno pršenje problem;
  • 72 % mater meni, da je premočna nadišavljenost problem, vendar le 26 % teh meni, da so njihovi sinovi krivi za to;
  • 70 % moških je priznalo, da niso bili nikoli podučeni o tem, kako naj uporabljajo razpršilec;
  • 45 % mladih moških je povedalo, da so se preveč nadišavili zato, ker so menili, da dišava izginja;
  • 90 % mladih moških in žensk je naletelo na premočno nadišavljenost v šoli.

Po raziskavah sodeč je torej optimalna nadišavljenost nujno potrebna.