Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Embalažne novosti

Kapsule za kavo, ki jih je mogoče odvreči v domač kompostnik

V sodelovanju s podjetjem Golden Compound mednarodno aktivni proizvajalec embalaže ALPLA trgu predstavlja biološko razgradljivo kavno kapsulo, ki jo lahko potrošniki vržejo v domač kompost. ALPLA je skupaj s proizvajalcem materialov Golden...

Več ...
 

Viki krema v posebnem lončku SuperLock

Ponoven zagon popularnega slovenskega čokoladnega namaza, ki se je razširil v loncu RPC Superfos SuperLock®, je prispeval k boljši prodaji. Namaz, v dveh barvah, rjavi in beli, Viki Duo sedaj prihaja v večkrat nagrajenem SuperLock®...

Več ...
 

Reciklabilna folija za živila

V partnerstvu s podjetjem Co-op in Freshtime je Coveris uvedel popolnoma reciklabilno PE folijo, ki zagotavlja enake zaščitne, funkcionalne in življenjske dobe kot obstoječe ne-reciklabilne rešitve, kar pomeni velik korak naprej pri podpori...

Več ...
 

Grafično poslikana pločevinka kave s podpisom

Marketinško-oblikovalski eksperiment znanega proizvajalca kave je oktobra vabil študente, da izdelajo pločevinke kave z osebno noto. Do konca oktobra je bil namreč odprt natečaj za grafično poslikavo pločevinke Illy. Projekt pod naslovom...

Več ...
 

Pločevinka, ki se sama ohlaja

V Packaging Digest smo prebrali, da so v podjetju 7-Eleven predstavili novo hladno kavo pivnice Fizzics v samozadostni pločevinki. Z uporabo tehnologije Chill-Can iz podjetja The Joseph Co. Intl., lahko vsak Fizzics drži 8,4 unča kave, ki jo...

Več ...
 

Embalaža za gel za tuširanje iz vodoodpornega kartona

Bi kdaj izdelali embalažo iz papirja za uporabo pri tuširanju? Sliši se, da bi ideja razpadla tako, kot bi razpadla embalaža, kajne? V podejtju L'Oréal so našli način, da takšna embalaža ne razpade. Izdelali so novo generacijo Ecologic...

Več ...
 

Blagovna znamka Mul'c z igrivo zgodbo

V svetu, ponorelem od stalnih sprememb, informacijske prezasičenosti, poplave oglasov in stalne borbe za pozornost potrošnikov, so ključnega pomena zgodbe. Blagovne znamke, ki pripovedujejo zgodbe za vse čase. Danes ni več dovolj, da znamke...

Več ...
 

Mesto se je znebilo kavnih lončkov za enkratno uporabo

Zgodba FreiburgCup (Freiburgškega lončka) ali kako se je mesto znebilo kavnih lončkov za enkratno uporabo, dokazuje, da so Zero Waste alternative lahko uspešne tudi v praksi. Freiburg šteje 250.000 meščanov, meji na turistično pokrajino...

Več ...
 

Polipropilenska plastenka za sirup v zeleni barvi

Ikonična francoska blagovna znamka Teisseire je v sodelovanju z RP C Kutenholz razvila visoko zmogljivo plastenko za sirup za sok. Litrsko polipropilensko plastenko z značilno klasično kovinsko zeleno barvo Teisseira dopolnjuje bela etiketa. S...

Več ...
 
Več člankov...
<< Začetek < Prejšnji prispevek 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naslednji prispevek > Konec >>