Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Embalažne novosti

Vedro namenjeno ponovni uporabi, praktična rešitev za sponke iz škroba

Vedro SuperCube®, ki so ga izdelali pri podjetju RPC Superfos, je v središču vedno večje zgodbe o uspehu. Francosko podjetje Compagnie des Agrafes je namreč izbralo 5, 5 - litrsko SuperCube® vedro za embalažo njihovih 100 % razgradljivih...

Več ...
 

Polnilni stroji s povečano zmogljivostjo in lažjim pakiranjem

Od leta 2000, ko je podjetje Ecolean prvič predstavilo svoje lahke rešitve za pakiranje, nadaljuje s predstavitvijo inovacij tudi na sejmu Anuga FoodTec v Kölnu v Nemčiji. Ecoleanova ambicija je, da svetu zagotovi lažji pristop k pakiranju...

Več ...
 

Kompostabilna vrečka za arašide vrnila arašide na stadione

Podjetje TC Transcontinental Packaging je prejelo zlato nagrado za trajnostni razvoj, in sicer za kompostabilno vrečko za arašide na tekmovanju za najboljšo fleksibilno embalažo leta 2018. Vrečko so razvili v podjetju Transcontinental Ultra...

Več ...
 

Gum-tec reciklira uporabljeni žvečilni gumi v nove izdelke

Podjetje v Združenem kraljestvu je razvilo inovativen sistem reciklaže za zmanjšanje odpadkov žvečilnih gumijev in ustvarjanje nove trajnostne spojine za industrijo gume in plastike. Od plastike do živilskih odpadkov - vedno več je...

Več ...
 

PFF ustvarila novo vrsto skodelic za podjetje Itsu

Skupina PFF Packaging Group je skupaj z Itsuom ustvarila nove plastične lončke s posebnim izgledom, ki so ga potrebovali, da bi pritegnili pozornost potrošnikov. Uporabili so svoj patentiran lonček »Desto«, ki so mu dodali japonski pridih...

Več ...
 

Novi embalažni paketi za otroško nego govorijo manj, a povedo več

Nova serija izdelkov je morala potrošnikom zagotoviti verodostojno lastno znamko in spodbuditi potrošnjo, da bi povečali prodajo in sodelovanje s kupci. Pri podjetju Robot Food so videli priložnost, da za podjetje Co-op z embalažo ustvarijo...

Več ...
 

Coca-Cola je osvežila blagovno znamko Sprite

Največja naložba blagovne znamke v petih letih vključuje nov videz in inovacije, ki bodo podprte s tržno akcijo v višini 3,3 milijona funtov. Evropski partnerji Coca-Cola (CCEP) razkrivajo osvežitev blagovne znamke in novo različico Sprite...

Več ...
 

Zaječarsko pivo s potrošniki: Skupaj odprimo Narodni muzej

Potrošniki v Srbiji bodo z nakupom omejene serije pločevink piva pripomogli k zbiranju sredstev, ki so potrebna za zaključna dela pri prenovi Narodnega muzeja v Beogradu. Kot znamka z dolgoletno tradicijo bo Zaječarsko pivo za vsako prodano...

Več ...
 

Cockta se ob 65-letnici vrača na začetno embalažo

Atlantic Grupa je na internem dogodku predstavila novo celostno grafično podobo legendarne slovenske pijače. Cockta je tako svoj 65. rojstni dan marca praznovala v novi celostni grafični podobi. Atlantic Grupa je novo pozicioniranje celotne...

Več ...
 
Več člankov...
<< Začetek < Prejšnji prispevek 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naslednji prispevek > Konec >>