Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Embalažne novosti

Tehnična ekipa se je odločila za alternativni pristop

Podjetje RPC Bramlage Barcelona je razvilo posebno rešitev za izpolnjevanje zahtev glede pakiranja nove serije izdelkov vodilne španske družbe za kozmetiko Boddy's Pharmacy Skincare. Stranka je potrebovala standardno 75 ml stekleničko, kar RPC...

Več ...
 

Embalaža s prestižno nagrado za sladoled z žlico

Ice Cream Nestlé Brasil je decembra 2016 uvedel serijo 140 ml mono paketov s pokrovčkom IML, ki vključuje tudi žlico v pokrovčku. Od takrat brazilski potrošniki jedo svoj sladoled kadarkoli in kjerkoli, ker imajo vedno žlico pri roki...

Več ...
 

Nov vizualni jezik za novo pozicioniranje znamke

Podjetje Reeves, ki se specializira za umetnost in ima bogato portfeljsko blagovno znamko Colart za barve in čopiče, je v povezavi s podjetjem Pearlfisherjem prenovilo svojo blagovno znamko. Ekipa podjetja Pearlfisher je videla priložnost, da...

Več ...
 

Z omejeno serijo embalaže v boj prosti sezonski konkurenci

Lambrini je za poletje predstavil omejeno izdajo steklenic v volumnu 1,5 l. Nove steklenice so zavili v presenetljiv, metuljev in cvetni motiv. Michelle Chadwick, višji vodja trženja, v podjetju Halewood Wines & Spirits, je dejal: "To...

Več ...
 

Z novo tehnologijo do boljšega okoljskega odtisa

Podjetje Kerry Foods je prevzelo RPC tehnologijo Bebo's In-Mold Label termooblikovanja (IML-T) za masla in margarine. Pri Kerry Foods so se odločili za 500 gramsko embalažo z visoko kakovostno dekoracijo. Pri RPC so dodali, da paket omogoča...

Več ...
 

Kapalnik, ki se polni sam, prejel prvo nagrado

Avtomatski kapalnik, prvi na trgu, ki so ga razvili in izdelali v tovarni Virospack, je prejel nagrado za najboljšo embalažno inovacijo na sejmu Innovation Tree v Parizu. Unikatni kapalnik je prvi avtopolnilni kapalnik, unikatni kozmetični...

Več ...
 

Prenova grafične podobe zaradi svežih sestavin

Pri podjetju Design Happy so predelali celostno podobo A Little Bit omak in prelivov, da bi poudarili njihove sveže sestavine. Adrian Turnham, oblikovalec agencije Design Happy Design, je dejal, da so se igrali s temami, kot sta moderno in ročno...

Več ...
 

Pločevinka postala kreativno platno za študente

Nestlé, proizvajalec kave blagovne znamke NESCAFÉ® AZERA, se je že tretje leto zapored združil s podjetjem Crown Aerosols & Specialty Packaging Europe, poslovno enoto Crown Holdings, Inc., zaradi izdaje omejene serije pločevink. V...

Več ...
 

Laser najhitrejše hitrosti in visoke kakovosti

Na izziv, kako dosegati najvišje kakovostne kode za ultra hitre pakirne linije s težko označljivimi substrati na trgih, kot so pijača, hrana, osebna nega, avtomobilska industrija in ekstruzije, so odgovorili z novim laserskim označevanjem...

Več ...
 
Več člankov...
<< Začetek < Prejšnji prispevek 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naslednji prispevek > Konec >>