Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Naravna mineralna voda Dana v inovativni Tetra Pak® embalaži - EOL 129/130

Tetra Pak in Dana sta konec junija predstavila prvo slovensko vodo Dana v embalaži Tetra Pak. Embalaža Tetra Prisma® Aseptic v velikosti 750 ml je prva tovrstna embalaža na svetu, ki je sodobnega izgleda, ovita v kovinski odsev. Na novo zasnovana embalaža je bila prvič napolnjena maja. Izdelek bo možno kupiti na policah številnih slovenskih prodajaln, drogerij in bencinskih črpalk. Podjetje Dana je že prejelo prvo naročilo tudi s Švedske. Veliko zanimanje je tudi na hrvaškem trgu.

Naravna mineralna voda v embalaži Tetra Prisma® Aseptic 750 s pokrovčkom HeliCap™27 je odgovor na potrošniške trende po svetu. Embalaža se lahko reciklira, saj je izdelana večinoma iz kartona iz naravnih in obnovljivih virov. Les, ki se uporablja za embalažo, ima certifikat Sveta za nadzor gozdov z oznako FSC™, ki zagotavlja, da uporabljen les prihaja iz gozdov, ki jih upravljajo trajnostno, in drugih obnovljivih virov. Embalaža Tetra Pak je enostavna za prevažanje, zelo lahka in prava novost v svoji kategoriji. Zaradi tega nova embalaža mineralno vodo Dana na policah predstavlja na popolnoma drugačen način.

»Na slovenskem trgu z negazirano vodo se kaže trend rasti. Podatki o porabi vode v Sloveniji za leto 2017 namreč kažejo, da se je trg v primerjavi s preteklim letom povečal za skoraj 8 odstotnih točk, kar predstavlja več kot 48 milijonov litrov porabe na leto,« je povedal Marko Hren, direktor podjetja Dana, in dodal: »V Dani ostajamo zvesti potrošnikom in svojemu poslanstvu, t. j. omogočati boljše življenje s paleto novih izdelkov. Nenehno iščemo priložnosti, da slovenskim potrošnikom zagotovimo inovativne izdelke v vrhunski embalaži. V sodelovanju z družbo Tetra Pak smo to tudi zagotovili.«

Uvedbo novega izdelka na trg Dana izvaja z marketinško kampanjo #virživljenja, ki temelji na zgodbah mladih posameznikov, ki so ali ki si želijo svojo strast spremeniti v svoj vir življenja. Dana se tako predstavlja v dveh različnih vlogah: kot podpornica uspešnih zgodb, ki jih želi deliti s svojo publiko, in kot podpornica novo ustvarjenih zgodb.