Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Prihodnost je prostor za planet trajnostne embalaže, a začne se danes - EOL 126

Globalni embalažni trendi |
 
Manj embalaže lahko pomeni manjšo porabo izdelkov, inovativna embalaža pa lahko podaljšuje svežino hrane. Potrošniki bodo morali začeti spoznavati prednosti nove embalaže. Katere spremembe prinaša e-poslovanje? In kako bo z embalažo v krožnem gospodarstvu? Bo embalaža ostala na kopnem ali bo še naprej uničevala morski ekosistem?
 

EmbalazaMintel, vodilna svetovna inteligentna tržna agencija, je nedavno objavila pet trendov, ki bodo v prihodnjem letu vplivali na globalno embalažno industrijo in naj bi bili odgovor na vprašanja, ki si jih postavljajo proizvajalci, oblikovalci in trgovci.

Trendi v letu 2018:

  • Embalaža bo imela ključno vlogo pri zmanjševanju odpadne globalne hrane in proizvodnih odpadkov;
  • Spletne blagovne znamke bodo prenovile embalažo, da bi izboljšale izkušnjo e-trgovine;
  • Blagovne znamke z uveljavljenim jasnim in jedrnatim pošiljanjem paketnih sporočil, bodo nagrajene, saj potrošniki raje posegajo po minimalističnih blagovnih znamkah;
  • Blagovne znamke bodo pozvane, da prispevajo k ohranjanju morja z razvojem embalaže in h krepitvi krožnega gospodarstva za prihodnje generacije;
  • Sodobne oblike embalaže bodo v središču pozornosti v trgovinah;
  • David Luttenberger, direktor globalnega pakiranja v Mintelu, razmišlja o glavnih trendih, ki naj bi vplivali na sektor pakiranja po svetu v letu 2018 vključno s posledicami za potrošnike, blagovne znamke in proizvajalce.

Izobraževanje potrošnikov o prednostih inovativne embalaže

Potrošniška kultura današnjega dne se bo spremenila. Bolj bo razumela in upoštevala vlogo embalaže kot primarnega sredstva za zmanjšanje porabe hrane in izdelkov. Potrošniki že dolgo menijo, da je embalaža pogosto nepotrebna in v končni fazi odpadek, ki ga je potrebno odstraniti. Vendar se ta koncept mišljenja sedaj spreminja. Poudarek na inovativni embalaži, ki podaljšuje svežino hrane, ohranja trdnost sestavin in zagotavlja varno dostavo, kar vse bolj koristi potrošnikom. Blagovne znamke bodo morale hitro ukrepati z izkoriščanjem komunikacijskih orodij za pakiranje, da bodo potrošnike poučile o prednostih, ki jih lahko prinese embalaža - od podaljšanja življenjske dobe hrane do zagotavljanja učinkovitega in varnega dostopa do osnovnih izdelkov v razvitih in slabo razvitih regijah sveta.

Za rast spletnega nakupovanja, embalaža najpomembnejša

Ker se vedno več potrošnikov vključuje v spletno nakupovanje, bo embalaža igrala ključno vlogo pri izkušnjah med blagovnimi znamkami in potrošniki pri e-poslovanju. Spletno nakupovanje postaja vse bolj razširjeno po vsem svetu in je na nekaterih trgih prevladujoče. Ker je ključna prednost spletnega nakupovanja udobje, potrošniki pričakujejo več od svojih priljubljenih blagovnih znamk. Pri oblikovanju embalaže, ki pakira izdelke za prodajo na spletu, in pri oblikovanju tranzitne embalaže, ki jo potrošnik odpre po dostavi doma, morajo izkušnje pakiranja elektronskega poslovanja odražati pričakovanja potrošnikov.

Minimalistična, jasna etiketa v okolju, ki je nabita z informacijami

Pri oblikovanju embalaže, ki vplivajo na potrošniške odločitve o nakupu, blagovne znamke zavračajo pristope, ki ponujajo preveč ali premalo, saj lahko pustijo kupce bolj zmedene kot obveščene. Današnji potrošniki so bolj obveščeni kot kdaj koli prej. Vseeno pa blagovnim znamkam grozi nevarnost zavrnitve, če se potrošniki počutijo preobremenjene z informacijami, kar vodi v povpraševanje o poreklu, pristnosti in preglednosti. Načelo "esencialističnega" oblikovanja pomeni preseganje razlike med premalo in ravno prav, kar je v bistvu potrebno, da potrošnik sprejme samozavestno odločitev o nakupu. Blagovne znamke morajo odpreti vrata naslednji generaciji jasnih etiket na embalaži, da zagotovijo trenutek miru in jasnosti za kupce v vedno bolj hektičnem maloprodajnem okolju.

Plastika v krožnem gospodarstvu in posledice v morju

Plastična embalaža v svetovnih oceanih bo postala katalizator, ki bo prisilil blagovne znamke o ponovnem premisleku o življenjskem ciklusu izdelka. O tem, kaj bo z njim in embalažo po uporabi. Potrošniki se bodo odzvali. Zaskrbljenost glede varnega odstranjevanja embalaže bo vse bolj vplivala na zaznavanje potrošnikov o različnih vrstah embalaže in o končni odločitvi za nakupu. Šele s sporočanjem, da si blagovna znamka prizadeva doseči rešitev, bo ta rastoča ovira za nakup odpravljena. Zbiranje odpadne plastike iz morja za reciklažo lahko poveča ozaveščenost potrošnikov, ne bo pa rešila problema. Da bi plastika ostala na kopnem, je potrebno obnoviti prizadevanja za krožno gospodarstvo, da bi drugače uporabljali embalažni material.

rE- navigacija, preusmerjanje pozornosti z embalažo

Blagovne znamke se bodo obrnile k sodobnim oblikam embalaže, s čimer bi pomagale ponovno oživiti središča prodajalne, ki jih mlajši potrošniki manj obiščejo. Mladi kupci vse bolj kupujejo na obrobju, obiskujejo sveže in ohlajene prehode okrog trgovinskega oboda in obračajo hrbet predelani, zamrznjeni ponudbi v središču trgovin. Uporaba transparentnih materialov, sodobnega oblikovanja, recikliranja ali edinstvenih oblik embalaže lahko pomaga, da bi mlade potrošnike pritegnili v trgovski center, ki je privlačno kot rastoče okolje za mlajše potrošnike.

David Luttenberger, direktor globalnega pakiranja na Mintelu, je dejal:

»Naši trendi pri pakiranju za leto 2018 odražajo najnovejša in v prihodnost usmerjena potrošniška stališča, aktivnosti in nabavno vedenje tako na globalnih kot na lokalnih trgih. Takšni trendi, kot jih vidimo v pakiranju pri elektronskem poslovanju, imajo zgodbe, ki se sedaj pišejo. Drugi, kot je napad na plastiko, so že globoko v prvih nekaj poglavjih, vendar brez jasnega konca. Te implikacije prihodnosti in ozadja, ki jih navajamo, pozicionirajo navedene trende kot ključne za trgovce na drobno, blagovne znamke in napovedovalce embalažnih strategij v naslednjem letu in v prihodnosti.«

Vir: http://www.mintel.com/