Zelena-Slovenija-logo

Portal za trajnostni razvoj

Kontakt:

Kontaktirajte nas na e-naslov info@zelenaslovenija.si ali pokličite na 03 42 66 700.

Poiskali bomo ustrezno rešitev za vas.

Devet senzoričnih embalažnih uspehov in neuspehov na policah - EOL 123

Embalažni trendi | Urška Košenina |
 
Senzorični dražljaji v embalaži temeljijo na zvočnih, vidnih in čutnih zaznavah, pomembno pa je vedeti, da je učinek teh dojemanj čustven in povezan s semiotiko. Z drugimi besedami, občutek sam po sebi nima pomena. Redko je uživanje (ali odpor) to, kar čutimo ali slišimo, temveč gre za pomen, ki ga pripisujemo senzoričnemu elementu, kar spodbudi našo reakcijo. Jill Ahern je predstavil devet primerov izdelkov, ki zmagujejo ali izgubljajo pri potrošnikih na podlagi senzoričnih izkušenj, ki jih imajo z embalažo izdelka.
 
EOL 123 - Embalažni trendi.pdf